Eski müşterileri olmama, maaş hesabı sahibi olmama, işim nedeniyle TL, dolar, euro hesaplarım bulunmasına, aktif olarak sürekli giriş çıkış yapmama, kredi kartımın limiti en son 8000 TL yapılmasına ve kredi kartımda en son 6 otomatik ödeme talimatı yapmama (anne cep telefonu, baba cep telefonu, onların elektrik, su ve internet faturaları, benim cep telefonum en son olarak ta evimin elektrik faturası) rağmen yıllık hesap işletim ücreti saçmalığı adı altında benden 69 TL gibi bir meblağı ''caaart!'' diye kesmişler.
Not: Kaldı ki biz banka ile bu konuda daha önce ki görüşmelerimizde anlaştığımız için ben bu hesabımı aktif kullanmaya başlamıştım!
İnanılmaz sinirlendim ve bir kaç gün içerisinde Şekerhane şubesine gittim. Orada ki bireysel müşteri temsilcisi olan fındık kurdu (minyon) bakımlı bayan durumu izah etmem ile bana '' Ama Hale Hanım, sizin hesabınız çok eski 2008 yılında açılmış. Yani hesap işletim ücreti geçmişe dönük olarak alınmış olabilir.'' demesiyle yine de sakinliğimi koruyarak vezne bölümüne geçiş yaptım.
1. si kesin bir bilgi ile karşımda açıklama yapmaması çok iticiydi.
2. si geçmişe yönelik hesap işletim ücreti ne demek Allah aşkına??? Lan anlatamıyorum kimseye derdimi, bu hesap maaş hesabı olarak açıldı alooo!!! Ne hesap işletim ücretinden bahsediyorsunuz siz?
3. sü daha önce sizinle anlaşmamıza rağmen böyle bir terbiyesizliği yapmanız cidden affedilecek birşey değil! Bu sebeple geçmişe yönelik gözümden kaçan herhangi bir kesinti söz konusu ise bunun da hesabını soracağım ve hemen her yerde konu hakkındaki haklı şikayetlerimi dile getireceğim.
4. sü ve son olarak ben sizin 2008 den beri müşteriniz isem bu beni daha fazla kazıklayacağınız anlamına mı geliyor??? Demezler mi; ''arkadaşım birlikte mi kazandık ta kafana göre cart curt parama el sürüyorsun?''
Biliyorum çok uzun oldu ancak gün geçmiyor ki başka bir rezillik yapmasınlar; Kredi kartımı ödeyip kartı iptal ettirmek istediğim gün veznedeki bayan (ismini tam olarak hatırlayamıyorum) bize meblağı söyledi (200 TL lik dikkatsizliği ile parayı eksik sayıp bizden ekstra para istedi ki Allah'tan eşim fark etti) bize söylenen 6000 kusurluk parayı ödedik başka kuruş dahi olsa borcumuz çıkmayacağına dair kesin bilgisini aldıktan sonra. ''20 TL alacağınız oluyor ne yapalım?'' dedi... Ben de hesaba aktarmalarını rica ettim fakat 20 TL alacağım varsa neden o parayı borçtan düşmediler bunu anlayabilmiş değiliz!?! Hesaba aktarıldığına dair aynı gün mü emin olamasam da mesaj aldım. Tamam buraya kadar ağır aksak her şey ok. Sonrasında, parayı bir alışverişte kullanıp hesabı kapatayım düşüncesi ile her zaman alışveriş ettiğim mağazada yetersiz bakiye demesi ile başka bir rezalet yaşamış oldum. Bu konu ilk resimdeki iki numaralı mesajın içeriğine dair anlatmış olduğum kötü tecrübem oldu... Kaldı ki o 20 TL nereye, ne için kesildi doğru düzgün bir açıklama yok sadece FTRA Tahsilatı Bakiye Tamamlama gibi saçma sapan bir şey yazıyor ki anlamam mümkün değil.
Son resime bakacak olursanız; bir kaç gün önce yine maillerime bakarken ne göreyim borcumun -500 kusur olduğu bir e-dekont almıştım. Demek oluyor ki banka bana bu parayı borçlanmış...! Vay anasını inanılır gibi değil gerçekten. Şimdi ben bu parayı ATM kart hesabıma aktarın desem bu paraya da el koyarlar diye korkmuyor değilim hani... Biraz üzerinde düşünecek olursak, hesap kapatmak istediğimde neye dair olduğu söylemeden benden o kadar parayı ekstra almışlar. Bu da ayrı bir rezalet!
Bunlar son 1 ay içerisinde bankanın bana yaşatmış olduğu kabusun tamamını oluşturuyor. Bundan sonra artık bankanın olduğu caddeden bile geçmem desem sanırım bana hak verirsiniz! Umarım sizin başınıza gelmez ancak gelecek olursa lütfen sessiz kalmayın.
Gününüz rezaletsiz geçsin. ;)
benzer durumlar bana da oldu. maaş hesabı olmasına rağmen hesabınız maaş hesabı gözükmüyor dediler bir sürü kesinti yaptılar iade de yapmadılar bende bütün kartlarımı kapattım her gün abartısız 3-4 kere aynı şey için arıyorlardı daha fazla dayanamadım ve kavga dövüş kapattırdım bütün hesaplarımı kredi kartlarımı filan :)
YanıtlaSilTwitterdan filan bir sürü yazdılar ettiler. Müsait zamanınız nedir iletişime geçelim diye. Ben de aslında iletişime geçmemize çok gerek yok paramı iade yapın yeterli dedim. :))
SilÇok can sıkıcı bir durum ama inan sadece Garanti Bankası için geçerli değil bende aynı sıkıntıyı bolca İşbankası ile yaşıyorum....
YanıtlaSilÇok geçmiş olsun öncelikle. Kabul edildi mi net hatırlamıyorum ancak yıllık hesap işletim ücretlerini geri alabileceğimize dair bir yasa söz konusuydu. Araştırma yapmam lazım öncelikle. Öğrenince paylaşırım mutlaka.
SilBankamatik kartı açtırmıştım onda bile sıkıntı yaşadım ve hemen kapattırdım valla hepsi bir problem bunların
YanıtlaSilGözde'nin Blog Günlüğü
En iyisini yapmışsın kesinlikle. Son bir kaç işlemim kaldı onları da halledip kurulacağım inşallah. Sevgiler
SilAh be bebeğim. Bütün bankalar aynı nane.. Ama en başa belasıda bu banka sanırım. İnsanların iliğini sömürdüler. Sürekli cebindeki parada gözleri var. Tefeci adiler. Of çok pis hakaret edesim var:( durayım bari.
YanıtlaSilKuzum ben kesinlikle bıktım kendilerinden. Garanti bankası euro ve dolar hesaplarımı kapattım. Bir kaç küçük işlem sonrasında kendilerinden sonsuza kadar kurulacağım inşallah. Son olarak ben inanılmaz derecede telefonda, sosyal medyada yerim kendilerini ;)
SilGaranti bankası sms ile kredi mi arıyorsunuz? Tıklayın: garanti bankası sms ile kredi
YanıtlaSilGaranti bankası sms ile kredi mi arıyorsunuz? Tıklayın: garanti bankası sms ile kredi
YanıtlaSil