25 Şubat 2015 Çarşamba

bu bir SOSYAL YARDIMLAŞMA PROJESİDİR!

Belki aranızdan birileri bir şeyler yapmak ister diye yazıyorum.
Etrafımda aile içi şiddete maruz kalmış kadınlar var.Gün geliyor ekmek alacak parayı bile bulamıyorlar.Küçük çocukları olması nedeniyle dışarıda çalışmalarının da imkan ve ihtimali yok.
Uzun uzadıya yapılan görüşmeler sonrasında bu marifetli ve ihtiyaç sahibi insanlar ile ortak bir projede bulunmaya karar verdik.O kadar alçak gönüllüler ki kendi ihtiyaçları bitmiş gibi yardımlarım karşılığında onlar da benim için bir şeyler yapmak istediklerini belirttiler.Ben de kendilerinden gelirin bir kısmını sokak canları için kullanmayı önerdim.Kabul edildi.


Projelerimiz konusunda karar verir vermez.Kısa bir süre içerisinde başlangıç için atölye olarak kullanılacak çalışma alanı dikiş makinesi ve montaj ekipmanlarını temin edebildim. Büyük bir miktar malzememizi de aldık.

Şimdi ihtiyacımız olan ve belki sizin de yardım etmek isteyeceğiniz malzemeler arasında; 
evinizde kullanılmayan eski elbise, artık kumaş, gömlek, düğme, yün, iplik, eski yastık kırlent vs varsa... perdeci yada manifatura (kumaşçı) iseniz ve geçmiş yıllardan kalan perde kartelaları yada parça kumaşlar ile hem ihtiyaç sahibi olan bu güzel insanların hem de sokak canlarının beslenme ve tedavileri için yardımda bulunmuş olabilirsiniz. Üstünü basa basa belirtmek istiyorum ki kesinlikle para yardımı istemiyoruz!!! Biz para ile alınabilecek ihtiyacımız olan herşeyi aldık şimdi sadece geri dönüşüm için kullanabileceğimiz malzemelere ihtiyacımız kaldı.Şayet siz de yardım etmek isterseniz lütfen sosyal medyadan iletişime geçin. Vakit ayırıp okuduğunuz için bile çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)