17 Kasım 2015 Salı

Coresatin ürün deneyimim hakkında...


Merhabalar.

Yorumlamakta oldukça geç kaldığım bir postum ile daha karşınızdayım. Coresatin numune paketi, Kurban Bayramı arifesinde adresime ulaştı. Paket içerisinde Jest olarak gönderilen şekerlemeler ile toplamda 6 farklı ürün vardı. Geciken yorumumu sabırla bekledikleri ve özellikle şekerlemeleri için çok teşekkür ederim.



Karışıklık olmaması için sizler için ürünleri numaralandırmayı tercih ettim.

1 numaralı tüp ve 2 yedek ürün Coresatin Relief Şampuanı. Şampuan kremsiz şampuanlara göre oldukça yoğun bir kıvama ve çam ile biberiye benzeri keskin kokuya sahip. Çok köpürmemesi ve keskin kokusu nedeniyle çok fazla tercih edebileceğim bir ürün değil. Ancak dermokozmetik ürünler grubunda yer alan coresatin şampuanı hassas ve kuru saç derisinde oluşan kaşıntılar nedeniyle kullanan ve çok memnun olan arkadaşlarım var.

2 numaralı tüpler ve yedek ürün Coresatin  Barrier Losyon çoğunlukla su birleşenli doğal yağlar ile zenginleştirilmiş bir nemlendirici. Gün sonunda makyaj temizliği sonrası özellikle soğuk havalarda rahatlıkla kullandığım bir ürün ve kesinlikle inanılmaz memnun kaldım. Yeniden almayı kesinlikle düşünürüm. Hassas ve karma cildime inanılmaz iyi geldi.

3 numaralı tüpler ve yedek ürünleri Coresatin Barrier- P Krem özellikle kuru ve hasarlı ciltler için kesinlikle harika sonuçları gözler önüne sermekte. Eğer yaz boyunca havuz suyuna aşırı maruz kalmış ve kuru bir cildiniz varda daha pomatımsı (yağlı) yapısı ile annemin deneyimlemesi neticesinde çok memnun kaldık. Egzema ve sedef hastaları içinde önerilmekte!

(Not 1 : Bu ürünü bir blogger arkadaşım gece makyajını temiziledikten sonra günlük rutinleri içerisinde kullandığını ve memnun olduğunu videosunda paylaşmıştı.)

4 numaralı tüp Coresatin Sıvı Sabun. Kuru ve hassas ciltlerin günlük temizliği için kullanılabilecek harika bir ürün. Ben numune boyu olması nedeniyle seyahatim süresince makyaj temizliği yapmak için kullandım ve oldukça memnun kaldım. Tekrar alabileceğim bir ürün.

5 inci ürünümüz Coresatin in Scalp Losyonu. Kuru ve hassas saç derisi losyonu olan bu ürünü henüz deneme şansım olmadı ancak deneyimler deneyimlemez yorumlarımı paylaşacağım.

Öncelikle bir İsviçre markası olan Coresatin'in Kurban Bayramımız nedeniyle bir paket şekerleme yollaması nezaketi nedeniyle teşekkür ederim. Deneyimlediğim ürünlerinden gerçekten çok memnun kaldım ve yeniden almayı kesinlikle düşünürüm.

Not 2 : Coresatin ürünlerinde kesinlikle kortizon bulunmamakta. Hasas ve hasar görmüş ciltler, egzema ve sedef hastaları için ve bebekleriniz için önerilmektedirler.

Zamanınızı ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.

Gününüz güzel geçsin.



5 yorum:

  1. Doktor bana saç dökülmem için sampuanini verdi.Siz dokulmede bi azalma yaşadınız mı acaba ?

    YanıtlaSil
  2. benimde saçımda seboraik dermatitim var. internetteki yorummlara ve doktor önerisiyle coresatin saç losyonunu kullanıyorum.1 haftadır kullanmama ragmen saçımdaki değişikliği size anlatamam kepeklerim gitti kızarık kaşıntılı deri gitti saç dökülmem azaldı ve dahası. bu egzama yüzünden kullanmadığım ilaç losyon krem şu bu kalmamıştı yani haradığım paralarıda saymıyorum. vala benim gibiler mutlaka kullanmalı diyorum şiddetle tavsiye ediyorum. :*

    YanıtlaSil
  3. Bende de seborait dermatit var ara ara aziyo her doktor farklı bi şampuan veriyo bi önceki prozinc vermişti Mesela oda iyi geliyo tavsiye edebilirim. Bunun sampuanini direk saç dokulmem için verdi kanda Vs bi sorun çıkmayınca elimdeki şampuan bitince bunu kesin alıcam o zaman çok teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
  4. Bende seboreik egzama var yüzüm de saç diplerim de inanılmaz kızarıklık var şu güne kadar kullanmadığım ilaç kalmadı çözümü pirdolin kremde bulmuştum zamanla o da etki etmemeye başladı, Coresatin sarı kutuyu tavsiye etti Eczacı arkadaş gözlerime inanamadım ilk sürüşte bu kadar etkili olacağını hiç düşünmemiştim ertesi gün yüzümde hiç kızarıklık kalmadı.

    YanıtlaSil
  5. Coresatin Scalp Lotion ı deneyimleyebildiniz mi acaba ? Ben de doktorum tavsiye etti ama kullananların deneyimlerini merak ediyorum. Eğer cevap verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)