25 Haziran 2016 Cumartesi

Ruhumu Özgür Bıraktım!

... biliyorum çok uzun zaman oldu. Yazmak için bir sebeple bu saatte buradayım.


Önü konu bahsetmek istemeyeceğim bir konuyu artık içimde bir şekilde azat etmek ve arınmak istiyorum sadece. Şubat ayında başlayıp sözde Nisan'da son bulması gereken bir sözün gerçekleşmesini bekledim ben bunca zaman... Anlaşılacağı gibi, ne gelen var ne de giden.

Zor geçen hamileliğimin ilk aylarında bu ve benzer sebeplerle de daha çok hastalandım. Ancak artık gerçekten yeter!!!

Allah'ım, hamd olsun ki ben güçlü bir kadınım. Hayatımda bana eşlik eden, merhamet sahibi aslan gibi bir eşim ve anlattığım takdirde arkamda her ne olursa olsun dimdik kapı gibi duracak olan bir ailem var.

Hamileliğimin bu zor dönemlerinde, henüz tüyü bitmemiş bebeğime ve bana reva görülenleri dilerim ki, başkalarının çoluğu çocuğu yaşamasın! Çünkü benim canım çok yandı... Benim bile bu sıkıntıları atlatabilmem çok uzun zaman almışken. Hiç kimseye kıyamıyorum. Seninde iznin ile biz bu sıkıntılarımızı en kısa sürede inşallah telafi edebileceğiz. Sırf bu sebeple bile ben tüm kalbimle hakkımı helal ediyorum.

Her ne kadar kıyamet alametlerinden birine girse de, ben her şeyi afettim ve senin rızana bırakıyorum Rabb'im. Sen her şeyin en iyisini, en hayırlısını bilirsin.

9 yorum:

  1. inşallah en kısa zamanda en güzel şekilde sorunlar çözülür dertler gider keyifli günler yaşarsın hayırlısı ile ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım Dualarından eksik etme lütfen. iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Öpüyorum çok çok

      Sil
  2. Kim üzdü seni canim bu güzel günlerinde? Takma sen bir seyi. Bebegine odaklan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım... Dua et tatlım cidden ihtiyacım var. Çok öpüyorum teşekkür ederim

      Sil
    2. Derya'cım... Dua et tatlım cidden ihtiyacım var. Çok öpüyorum teşekkür ederim

      Sil
  3. Sen ne kadar helal esende Kalp Kırıldımı Onun bile vebalinin Hesabını Kıran kişi verecektir. Benimde üzüldüğüm veya çok canımın yandığında Rabbim diyorum sana havale ediyorum derim. Gün döner devran döner ve biliyor musun Ben duyarım. Hiç üzülme Çocuğuna odaklan tevekkül et sabret İmtihan dünyası Bugün sıkıntı dasın yarın Feraha kavuşursun Rabbim kimseyi yarıda koymaz senide bunu düşün....

    YanıtlaSil
  4. https://muhendisler1.blogspot.com/
    blogumuzu ziyaret ederseniz sevinirim.
    iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. As stated by Stanford Medical, It is really the ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh 42 pounds lighter than us.

    (And really, it is not about genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING to do with "how" they are eating.)

    BTW, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

    Click on this link to determine if this brief questionnaire can help you decipher your true weight loss possibility

    YanıtlaSil

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)