3 Temmuz 2015 Cuma

Balerin Topuzu Modeli / Balerin Topuzu Tokası

Selamlar.

Aranızda hala denemeyen var mıdır bilemiyorum ama biz bu balerin topuzuna fena halde dadandık! Bir kaç gün önce ki postumda denk gelmiş olabilirsiniz ancak denk gelmeyenler için Balerin topuzu denemem! (lütfen tıklayın) O postumda yana yakıla topuz süngeri aradığımdan ve Lal Kozmetik mağazasının sahibi Senem Hanım'ın tutumundan bahsetmiştim ya hani; işte bu cicili ve daha kullanışlı ve daha şık ve ve ve... topuz tokalarına sayesinde kavuştum!!!

Tokalar ellerine gelir gelmez hemen beni aradılar sağolsunlar. Ben de mesai sonrası hemen arabaya atlayıp soluğu orada aldım. Bir adet kendime bir adet de alttaki resimde gördüğünüz bebişime aldım.


Nascita marka bu topuz tokaları ( sünger demek cidden ayıp olur ) için web sayfası araştırdım ama maalesef ki sonuç alamadım...

Hazır yaz mevsiminde örgü modası da olunca bugün kendi aramızda böyle hem şık hem de kolay bir model yapmak istedik. İddia ediyoruz bizce çoook şık oldu ;) 




Bu arada şimdilik bu resimlerle kısıtlı anlatıma çok rica ediyorum tahammül edin yakında yeni yeni çalışmalar ile daha göze hitap edilir bir Ben Getirdim Sizi Bu Hale ile karşınızda olacağım. 

Şimdilik herkese iyi akşamlar diliyorum. Birsürü birsürü öpücükler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)