15 Eylül 2015 Salı

Ben Bu Hafta Ne Yaptım 7 ( Madameevents Alanya Atölye Ziyareti )

Uzun bir aradan sonra herkese selamlar.

Ben bu hafta ne yaptım başlığı altındaki postlarım içerisinde konu olabilecek belki de en mutlu anlarımın başlangıcına değinmek istiyorum. Ben bu hafta sözlendim!!! ^.^ ( bir hayırlı olsun dersiniz artık )

Aile bireylerimizin bir çocuğun farklı şehirlerde yaşıyor olması ve düğün için düşündüğümüz tarihin de yakınlığı nedeniyle adetlerimizin bir çoğunu yapmama kararı almıştık. Bu sebeple ben hazırlıklarım içerisinde söz tepsisi için Madameevents Alanya'nın sahibi sevgili Duygu Yüksel'den destek aldım.


Madamevents Alanya Duygu Yüksel ile Küçük Hanımın Gardrobu Gurbet Şen aynı atölyede faaliyet göstermekteler. ( Lütfen tık tık ) Ben de hazır söz tepsimi almaya gidince güzel bir tesadüf ile iki yakın arkadaşımı da görme fırsatı edinmiş oldum. Böylece uzun bir zaman sonrasında sohbet etme şansımız da oldu. Her ikisi de tüm özel günler için hem yetişkinlere hemde çocuklar için organizasyon ve kişiye özel tasarımlar ile hizmet vermekteler.

Atölyeden içeri girer girmez rengarenk kostümler ve aksesuarlar ile farklı bir atmosfer içerisinde kendinizi bulacağınızın garantisini veririm.

Eğer özel günlerinizde kendiniz yada çocuğunuz için farklı birşeyler arıyorsanız bakmadan karar vermeyin derim.

Sevgili Madameevents Alanya Duygu Yüksel'e ve Küçük Hanımın Gardrobu Gurbet Şen'e teşekkür ederim. 

2 yorum:

  1. Güzel yorumların için çok teşekkür ederiz Halecim. Allah tamamına edirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Gurbet'cim ben teşekkür ediyorum ;)

      Sil

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)