5 Ekim 2015 Pazartesi

Baby Corner Alış Veriş Tecrübem Hakkında


Mutlu mutlu haftalar.

Mesai arkadaşım (bebişim) Katya (Ekaterina) yakında anne olacak. Benim söz ve düğün hazırlıklarım O'nun hamilelik ve doğum telaşeleri birbirine karıştı denilebilir. Farklı kültürler, farklı düşünce yapıları olunca ve iyi de anlaşınca ortaya gerçekten keyifli geçen zaman dilimleri ile eğlenceli anılar çıktı. 




Katya, Türk vatandaşı olmadığı için burada yaşamasına rağmen kredi kartı sahibi olamıyor. Dolayısı ile netten herhangi bir alışveriş yapması gerekirse benim kartı kullanıyoruz. Dediğim gibi zaten yakın iki mesai arkadaşıyız bu sebeple ben de ilerisi için deneyim edinmiş oluyorum.




Bebişim'in daha önce sadece saçlarını Balerin Topuzu Modeli / Balerin Topuzu Tokası isimli postumda görmüştünüz. :))) Sarı saçlarına, maviş gözlerine ve gebiş hallerine nazar değmesin diye resim paylaşmıyorum. 



Yaklaşık olarak 10 / 12 ürün siparişi verdiğimiz Baby Corner ürünlerini biz çok sevdik. Tek takıldığım nokta üstteki resimde yer alan beyaz battaniye. Battaniyeden daha çok bu ürün çift taraflı banyo havlusu diyebilirim. Bunun dışında Altta yer alan şirin mi şirin süslü kutucuk, her ihtimale karşı korunaklı bir başka kutu içerisinde elimize geçti. Bu sebeple de çok mutluyuz. Özellikle yeni anneler ve anne adayları için kesinlikle önerebileceğim bir site. Baby Corner online alışveriş için (lütfen tık tık) 




Kutunun içerisinden bizim Amina bebeğimiz için pembe renkli bebek formunda süslü sabun çıktı. Çok şık düşünülüp tasarlanmış. Tüm anne ve anne adayları için fırsat köşesine bakmalarının iyi olacağını düşünüyorum.

Not: UPS Kargo'nun 30 yıllık ofisimizi bulamaması nedeniyle elimize kargomuzun oldukça geç ulaşmasına rağmen, bize her zaman yardımcı olan Baby Corner telefon operatörlerine çok teşekkür ederiz.

 İyi alışverişler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)