16 Şubat 2016 Salı

Geciken ürün deneyimi yorumlarım...



Tembel Hale'den sevgiler.

Bu postumda çooook uzun zamandır paylaşmayı planladığım ürün deneyimlerimden bahsetmek istiyorum. İlk olarak Haziran ayında böyle bir paylaşımda bulunmuştum. Haziran ayı biten ürünler deneyimim postuma ulaşmak için ( lütfen tık tık ) O gün bu gündür o kadar fazla ürün
ambalajı elimde birikti ki yazmazsam belediye evimi basacak.


Başlayacak olursak;  cecile marka göz farını (lütfen tık tık) inanılmaz keyif alarak kullandım tekrar ve kesinlikle alırım.

*Tresan ısırgan özlü normal ve kuru saçlar için olan saç şampuanını bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine almıştım. Kremli bir şampuan olmasına rağmen yoğunluğundan, köpürmesinden,saçlarıma olan etkisinden ve çam aromasını anımsatan kokusundan oldukça mutlu kaldım. Yanlış hatırlamıyorsam 24 TL kadardı.

*Nivea anti-transpirant invisible for black and white (koltuk altı deodorantı) deneyimim sarı leke karşıtı olduğu için evet çok iyi ancak kokusu benim için zor tahammül edilecek bir ürün. Bu sebeple bu ürünü bir daha alamamaya kesinlikle karar verdim.

*Gliss hair repair / çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için olan serumu hani daha önce bir postumda argan yağlı saç serumu hakkında yorumuma denk gelmiş olabilirsiniz ancak merak edenler için (lütfen tık tık) tekrar kullanmaktan zevk alacağım bir ürün.

*Rexona powder spray deodorant kullanmaktan keyif aldığım bir başka ürün. Tekrar alırım ve zevkle kullanırım.

*Elidor Co -Creations onarıcı ve yeniden yapılandırıcı bakım şampuanı benden kesinlikle tam not aldı çünkü vaad ettiği gibi 5 yıkamada saçlarıma inanılmaz oranda fark edilebilir bir düzelmeye sebep oldu. Tekrar tekrar alırım ve kesinlikle tavsiyemdir. Tebrik ederim!!!

*İpek badem sütü özlü besleyici yogun bakım saç kreminden kokusu, dokusu memnun kaldım. Yeniden almayı düşünebileceğim ürünler içerisinde yerini rahatlıkla aldı diyebilirim.

* Colgate optik beyaz'ın bu kez diş minesi güçlendirici mor bantlı ürününü özellikle diş hassasiyeti yaşadığım zamanlarda severek ve rahatlıkla kullandım. Diş hassasiyetiniz varsa kesinlikle öneririm.

* Aquella Fasion Makyaj Temizleme Mendili deneyimi yaşama sebebim toplu alışveriş yaptığım mağazanın hediye etmesini oldu diyebilirim. Türk üretimi olan ürün nedeniyle kesinlikle Cotton Club'ı tebrik ederim.

*Avene Eau Termal Yüz temizleme jeli. Özellikle yağlı ve sivilceli hassas ciltler için kullanışlı bir ürün. Genç cilt yapısı için önerilen ve sabun içermeyen bir ürün olması sebebiyle kullanım sürem boyunca bana oldukça iyi geldi. Tekrar almayı düşünürüm.

*Gülşah mermaid besleyici ve parfümlü aseton hakkında memnun kaldığımı belirtmek isterim. Özellikle bu firmanın ürünlerini deneyimlemekten memnunum. Daha önce de gül suyunu deneyimleyip zaten yorumlamıştım.

Bugünkü paylaşımım bu kadar. Umarım yeterli olmuştur.

Herkese mutlu pazarlar dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)