29 Ağustos 2015 Cumartesi

Dresslink ile artık flört ediyoruz! :))

Tüüünaydın!

16 Temmuz 2015 de yayınlandığım Dreslink'in handikapları nelerdir? başlıklı postuma denk geldiniz mi bilemiyorum. Aynı gün, kendilerine şikayetim ile ilgili mail yazmıştım ve 10 saat sonra hemen cevapladılar. Kendileri web sayfalarındaki sorun nedeniyle ücretsiz kargo sayfalarında yer alan ürünlerde kargo ücreti çıktığı için üzgün olduklarını ve hatalarını şikayet mailim sayesinde giderebildiklerini ve bana çok teşekkür ettiklerini dile getirdikleri için inanılmaz memnun oldum.

1 günden daha kısa bir sürede böyle bir sitenin bana dönüş yapması gerçekten hoşuma gidince; sevgili erkek arkadaşımı da ikna edip bir kaç alışveriş yaptım ^.^

Bu alışverişime dair resimleri sizinle paylaşmak istiyorum!



Bu ayakkabılar kargo dahil 19 dolara filan denk geliyordu. Ürünleri kıyaslayabilmeniz için kolaj çalışma yapmak istedim. (Soldakiler web sayfasında yer alanlar sağdakiler ise benim elime geçen gerçek ürünler.) Ayakkabıya bayıldım. Tekstil bir ayakkabı. 12 cm topuklu, yüksek platformu ile kesinlikle ayağı ve bileği yormuyor. Gümüş grisi almamın sebebi daha sonra da kombinleyebileceğim giysilerimin olmasından ;)



Bu topuz tokası da hem arkada yapılan topuzlar hem de tepede yapılan topuzlar için oldukça kullanışlı. Birebir aynı ürün geldi. Kesinlikle çok memnun kaldım. Denemelerim neticesinde dağınık topuzlarda da kullanabileceğim bir ürün olması nedeniyle çok memnun kaldım.


Bu duvak hem ölçüsü hem de kalitesi kesinlikle aynı ürün. Katlaması ve poşetlemesi zor olduğu için sizin için tekrar açamadım. Lütfen kusura bakmayın ;*


Gelelim asıl bombaya... Bu resimdeki gelinliğe bittim bittim! (lütfen soldaki resmi ciddiye alın!) Allaaah'ım 1 hafta kadar yattım kalktım resimlerine bakıp bakıp. Sonrasında dayanamadım ve risk aldım. Sanırım 20 dolar yoktu fiyatı. Neyse... 6 Ağustos'ta Paypal ile yaptığım ödemeden sonra Çin postası ile elime 18 gün içerisinde ulaştı.

Olayın bomba kısmını açmak gerekirse; Ürünlerim elime önce ayakkabılarım 2 gün sonra da gelinlik ve diğerleri olmak üzere 2 postada ulaştı. Ürünler elime geçmeden önce yine Dresslink 'in sayfasında siparişlerimi incelerken gelinlik hakkında yapılan yorumlar dikkatimi çekti. İşte o an mide krampları mı dersiniz, sinirden beynimin kaynamasını mı sorarsınız bilmem ama çok canım sıkıldı. Kesinlikle resimde görüp 1 hafta boyunca yatıp kalktığım resim değildi, tüketicinin eline geçen ve paylaştığı resim. '' Ben sana demiştim!'' cümlesini hiç sevmem ve asla ama asla kullanmamaya dikkat ederim. Sırf bu sözü söyler mi sıkıntısı nedeniyle erkek arkadaşıma da birşey diyemedim ilk bir kaç saat. İlk şoku atlatınca hemen dresslink 'e mail yazdım. Artık o sinirle kendime mümkün olduğunca hakim olmaya çalışarak ancak yine de çok sert bir üslup ile bir güzel çemkirdim! Yine anında dönüş olunca düşündüm haksızlık etmek istemedim. İyice araştırmamış olmak benim hatamdı, üstelik ürün 20 dolar bile değildi. Kaldı ki diğer sipariş verdiğim ürünler kesinlikle birebir gelmişti. Mailde yazdığım gibi geri göndermeye değer miydi... Kesinlikle hayır!


Üstelik düğün sonrası anı fotoğraf albümü oluşturmak istersek ve sahilde yada doğada  çekim yaptırırsak kesinlikle çok işimi görecekti... O sebeple kalmasına karar verdim.

Şayet gelinlik resimdeki gibi gelmiş olsaydı içine giymek üzere tarlatan da sipariş etmiştim ve o üründe kesinlikle aynı geldi ancak bu gelen gelinlikimsi ile o tarlatanı asla giymem mümkün değil. Tarlatan hakkında bilgi edinmek istersiniz diye Dresslink (lütfen tık tık)

Daha önce düğün hazırlıklarım hakkında hiç post yazmamış olmam ve son 1 aydır doğru düzgün bloguma zaman ayıramama sebebim herşeyin birden gelişmiş olmasından aslında. Allah'tan bir mani gelmezse 13 Eylül'de sözleniyorum. Ekim ayının ilk 20 günü içerisinde de inşallah düğünümüz olacak.

Düğünde nasıl bir gelinlik giyeceğimi merak edenler için; yine internetten sipariş verdim :))) Sanırım ben hiç uslanmayacağım ;)

Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
Gününüz güzel geçsin!

5 yorum:

  1. İnternet gelinlik işine bende az daha kalkışıyordum. Ramak kalmıştı hemde öle 20 dolar falan değildi 200 dolardan fazlaydı alacağım ürün. Yorumların bana da epey faydası dokundu vazgeçtim.. Şimdi kendimi bir kez daha tebrik ettim iyi ki almamışım die :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Kesinlikle iyi ki almamışsın, çünkü 75 dolar üstü olan internet alışverişleri postada, gümrükte takılıyormuş ;) takılmasaydı yada takılma sorunu ekstra vergi ödeyerek filan giderilseydi bile astarı yüzünden pahalıya denk gelebilirdi. Hepsini bir kenara bırak benim yaşadığım gibi bir sorun da yaşayabilirdin. Ki ben hep diyordum ''20 dolar bile değil risk almaya değer ve kaldı ki bir kaç saat için 2000 küsür lira vermek istemiyorum. İpek tafta beklemiyorum o gece beni idare etsin yeter!'' derken... bile şok yaşadım yani :D

      Sil
  2. İnternetten baya riskli ya... En iyisi kafandaki modeli diktirmek diye düşünüyorum canım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sana katılıyorum kesinlikle ancak terzi maceralarım çok da iç açıcı değil benim. :))) Aslına bakarsan bu modeli gören kadar kafamda bir modelde yoktu... Efsunlu mudur nedir? :) <3

      Sil
  3. Flörtle konuşulacak konular mı arıyorsunuz? Tıklayın: flörtle konuşulacak konular

    YanıtlaSil

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)