18 Ağustos 2015 Salı

Mağaza Gezmeyi Sevmeyenlere Gelsin ; Ikea Online Alışverişim!

Herkese selamlar.

Turizm sektörünü yada çalışma saatlerimi filan bahane etmeme gerek yok. Ben mağaza gezmeyi çok seven biri hiç olmadım!

Bu sebeple de online alışverişler hep dikkatimi daha fazla çekmiştir. Online alışverişler bu kadar yaygın olmadan önce ise ya bizim kızların üstlerinde bişeyi görüp beğenmem lazımdı ya da mağaza vitrininde o ürüne denk gelmem lazımdı. Yoksa yok kardeşim ben yeterince dişi değilim bu konuda...

En son bir ay içerisinde Ikea 'dan alışveriş yaptım. Şöyle ki yakın bir kız arkadaşımın bebeği oldu. Malum hemen hastane ziyareti yaptık. Sonra ''Ne alayım, ne alayım?'' derken farklı birşey olursa, ihtiyaç görürse beni daha fazla mutlu edeceğini düşünüp hemen web sayfasında gezinmeye başladım.

Ikea Çocuk 'da ürünler 3 farklı yaş grubuna ayrılmış; bir süre gezindikten (2 gün kadarcık) sonra ne istediğime karar verdim.





Yukarıdaki resimde de görmüş olduğunuz gibi bir yatak başı dönencesi (şimdi ki zamanlarında kullanabilsin diye)
                                                                                                                                                                 

3 / 7 yaş arasında da oynayabilmesi için ahşap tren aldım. Geleceğe yatırım ;))

Ürünler koskoca bir koli içerisinde oldukça korunaklı bir şekilde paketlenmiş. Kargo yaklaşık olarak 5 gün içerisinde kolimi teslim etti. Yıllardır Ikea' dan gerek online gerek mağaza alışverişi yapsam da beni üzmeyen, yormayan, müşteri odaklı çalışmaları çalışmaları nedeniyle çok memnun olduğumu özellikle belirtmek isterim.

Bu alışverişim sırasında hemen Ikea aile kartı başvurumu da netten yaptım. Hangi mağaza olduğunun bir önemi olmadan, ilk mağaza ziyaretimi gerçekleştirdiğim de oradan temin edebilecekmişim... Bu karta başvuru yapmamın en önemli sebebi yakında oturacağımız ev için alışverişler yaparken mağaza da kullanabilmek içindir. ;)

İkea Aile Kart Başvurusu için ( lütfen tık tık)

İlgilenenlere şimdiden iyi alışverişler dilerim.

Not: Neşe'cim işten erken çıktığım bir akşam sendeyim tatlım! Hediyeler hala arabada duruyor ^.^

Gününüz güzel geçsin ;)

3 yorum:

  1. Minik mutlu olacaaaak...Tren fikri çok güzel bir hediye pelüş oyuncak almadığın için ayrıca tebrik ederim onlar hep anlamsız gelir bana..bana ne aldın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ablası! ;) Ya yeğenlerim için araştırma yaparken öğrenmiştim peluş hayvanların özellikle bebekler için sağlıklı olmadığını, o gün bugündür tercih etmem almayı. Ayrıca evet kesinlikle haklısın çok anlamsız bir hediye. Aaaa! sana hediye almayı unuttum ama ne istersen hemen alayım ;*

      Sil
    2. Estağfurullah ;)

      Sil

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)