19 Ağustos 2015 Çarşamba

Trendyol ve Bonusbay işbirliği ile kazancım!

Selaaam!
Geçenlerde ''Allah'ım ben nerede yaşıyorum?'' dediğim bir olay başıma geldi ve sizinle de paylaşmak istedim. Uzun uzun zamanlar sonrasında önemli ve çok özel bir etkinlik ( sonra bahsini edeceğim ) sebebiyle gece elbisesi bakmak için, bir saat içinde kesinlikle giy çıkart yapmadan 3 mağaza gezdik. Fiyatlar almış başını gidiyor... Aklım çıktı yemin ediyorum! Bir gece elbisesi sorduk ki akıllara zarar 900 TL ( kasteddiğim tabi ki fiyatı ) Sonra daha işlek bir caddede ancak aynı lokasyon üzerinde aynı elbise 1500 TL.

Bu tecrübenin üzerine başladım ben nette hummalı bir araştırma yapmaya... İçime en çok sinen Milla by Trendyol Gece Koleksiyonu oldu. Zarif, hanım hanımcık, mütevazi ve şık olarak nitelendirebileceğim iki gece elbisesi ve ayakkabı siparişi verdim.



Elbiselerim adresime bir haftadan kısa sürede ulaştı. Hemen paketleri açtım elbette, oooh mis! Kesinlikle istediğim buydu. Bir iki ufak tadilat ile ( boyunu kestir, daralt ) kesinlikle üstüme cuk diye oturacak! ;) Diyebilirim ki bu alışverişimin en güzel birinci yanı kesinlikle piyasadaki güzel bir gece elbisesinin yüzde birine 2 gece elbisesi ve 1 çift ayakkabım oldu. (devir ekonomi devri)


Önemli bir not: Netten alışveriş yapacaklara önemli bir uyarıda bulunmam gerekirse; abiye elbisenizi her ihtimale karşı 1 yada 2 beden büyük alın. Her ne kadar beden ölçü cetveli olsa da beden ölçü cetvelleri siteye her elbise için ayrı yüklenmiyor. Gece elbiseleri / abiye elbiseler normalde giydiğiniz bedenden daha dar kalıplı üretilmektedir. Bol olanı daralttırmak mümkün ancak dar gelen bir elbise için yapabilecek pek fazla birşey yok. Hele ki tarih konusunda sıkıntınız varsa!!!

  

Diğer siparişim olan siyah ayakkabı elime henüz geçmedi. Bu ayın sonuna doğru inşallah elimde olacak ancak daha önce ki ayakkabı alışverişlerimde hiç sorun yaşamadığım için bu konuda çok rahatım.



Bu alışverişin en güzel ikinci yanı kesinlikle BONUSBAY (üye olmak isterseniz lütfen tık tık) ile alışveriş yapmam neticesinde sadece bu alışverişimden 15,95 TL hesabımda para birikmiş olması. Bonusbay ile yaptığım alışverişim hakkında isimli önce ki postumu okumak için (lütfen tık tık)

Önemli ikinci not: Öncelikle bana bunca alışverişime rağmen hiç sorun yaşatmayan Trendyol 'a ve alışverişlerimde yaptığım harcamalarımı kazanca döndüren Bonusbay 'a teşekkürler!

Ve elbette ki sizlere de zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.

Gününüz güzel geçsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)