6 Ağustos 2015 Perşembe

Çiçek Özlü Organik Yumurta

Herkese merhabalar.

12 gün sonra karşınızda organik bir ürün ile çıkmak da varmış. Yaklaşık bir hafta kadar önce Migros Markette Kor Yumurta'nın broşürü ile kasa sıramı beklerken denk gelmiştim. Sonrası merakım doğrultusunda sıradan çıkmamla devam etti...

Kor Yumurta (lütfen tık tık) ürünleri ile piyasada bulunan diğer markalar arasındaki farkları büyük bir açıklıkla sayfalarında anlatmış. Kısaca yorumlamam gerekirse; ürün paketleri / viyolleri 7'li ve 10'lu olarak 2 çeşitten oluşuyor. Ben yumurtayı çok sevdiğim için 10'lu paketini 2. kezdir aldım. Adamlar boşuna değil 2015 Dünya üstün lezzet ödülü almış! Gerçekten tebrik ederim.



Web sayfaları oldukça yalın. İlk olarak denk geldiğim broşürlerindeki kadife çiçeğinin sebep olduğu renk kartelası beni benden alan kısmıydı sanırım. Elimdeki broşürden kadife çiçeğinin sebep olduğu bu renk kartelasını görmeniz için resimlemeye çalıştım.



Firmanın ürünleri, çiftliği, tavukları ve yumurta saklama koşullarına dair merak ettiğiniz herşeyi hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz Kor Yumurta 'ya (lütfen tık tık) Migros'u ve Kor Yumurta'yı ortak çalışmaları için hem tebrik ederim hem de çok teşekkür ederim. Sayelerinde sağlıklı beslenebiliyoruz. Denemek isteyenlere şimdiden afiyetler olsun. Kesinlikle tavsiye ederim.    
                                                             
                                                          


3 yorum:

  1. Yazınızı babama okuttum.Babam gülerek çok güzel bir reklam yolu bulmuşlar dedi. Babam 50 yasında çoçukluğundan beri organik yumurta yetiştirip yiyen bir insan.Hangi organik tavuk sarı cicek yiyip yumurtası sarı kırmızı çiçek yiyip yumurtası kırmızı oluyor ise hiç çiçek yemez sadece çayırlarda otlayan tavukların yumurtası yeşil olmuyor veya hiç dışarıya çıkmayan çiftlik tavuklarının yumurtası gri neden olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle merhaba. Bu komik yorumu eğlenmek için yazdığınızı varsayarak çok güldüğümü belirtmek isterim. Teşekkürler. Espri anlayışlı babaya selam olsun! Siz yumurtaların rengine takılmışsınız ancak adamlar boşuna 2015 Dünya üstün lezzet ödülü almamışlardır sanırım. Bu açıdan bakamamış olmanız ilginç olmuş. Doğada şüphesiz ki her bir canlının yaradılış sebebi var. Nasıl ki belli oranda yılan zehri öldürüyor ise daha küçük dozajları hastalıklara şifa olduğu gibi... Alice harikalar diyarından sizi ve babanızı uyandırmak gerekirse çiftlik yumurta sarısı ile organik yumurta sarılarını kıyaslamanızı öneririm. Nacizane! Bu arada ben blogumda sevdiğim ve keyif aldığım bir konu hakkında yazdım. Ne üretici firmayı tanırım ne de kendilerinden reklam için herhangi bir ücret edindim. Hayal dünyanıza bakınca nasıl bir çocukluk travması yaşadığınız konusunda ciddi anlamda dehşete kapıldım. Son olarak elbette ki beğenmez ve sevmek zorunda değilsiniz. Değerli ve komik yorumunuz için tekrardan teşekkürler!;)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)