3 Nisan 2015 Cuma

Bir ırk bu kadar mı güzel olur? Finli finalistler Alanya'da

Çarşamba akşam üstü Damlataş plajı 'nda erkek arkadaşım ile kurs öncesi yürüyelim istemiştik. Arabayı park etmem ile DETUR otobüsünden inen Finli güzelin fotoğraf çekimlerinin birden içine düştük.


Finlandiya'da düzenlenen güzellik yarışmasının 10 finalisti ALTAV (Alanya Tanıtım Vakfı) ve Detur'un organizasyonu ile Alanya 'da kampa girmiş. Yorumum ''vay arkadaş bu kadar da güzel olunur mu?'' oldu. Hepsi gerçekten kalemle çizilmiş kadar kusursuz ve güzeller. Düşününce o an, erkek arkadaşımın yerinde gerçekten olmak istemezdim. Durumu idare edip o kadar beyefendi bir şekilde bakmamaya çalıştı (kaçak bakışları oldu) ki anlatamam. Gerçekten takdiri hak ediyor. ;* Kızların yanında kendimi eciş bücüş böyle şekli şemali olmayan bir varlık gibi hissetmedim desem yalan olur :)) Sanırım dün akşam ilçemizin gözde mekanların birinde tanıtım kokteyli düzenlenmiş. Tam bir görsel şölen. Bu tarz etkinlikler sayesinde yabancı basının da objektifleri ülkemiz üzerinde yoğunluğunu arttırdı. Yaşları 19 ve 24 arasında değişen güzeller kültür turizmimize oldukça katkıda bulunacaklardır diye umut ediyorum. Damlataş plajındaki fotoğraf çekimleri gördüğüm kadarıyla oldukça eğlenceli geçti.

Kendi adıma belirtmem gerekirse; turizm bölgesinde yaşamak bazen cidden sinir bozucu olabiliyor :)) İşimiz zor! Yıl boyunca dünyanın bir çok ülkesinden gelen ırkları karşılaştırınca öyle erkeklerimizin ayılıp bayıldığı Rus kızları, Finlilerin yanında bence gerçekten hiçler. Tabi bu gerçekten benim yorumum...

Güzellerin video çekimi için  tıklayınız ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)