5 Nisan 2015 Pazar

Grannyhair denemek isteyen var mı?

Bundan yaklaşık olarak 1 ay kadar önce Paris Moda Haftası'nda ünlü modacı Jean Paul Gaultier'in defilesini izleyenler kesinlikle bilir... Podyuma çıkan mankenler gri / beyaz saçlar ile kıyafetleri taşıdılar.

Ünlü modacının bu görsel shovunun akabinde Hollywood'un ünlü aktristleri ve podyumun gözde mankenleri de bu akıma ayak uydurdular. Yakında hepimiz sosyal medyada gri / beyaz saçlı birçok kişi göreceğiz. Erken yaşta saçları beyazlayan bayan ve hatta belki erkekler için sizce de iyi haber değil mi? ;) Eğer siz de bu akımın sonuçlarını görmek isterseniz sosyal medya hesaplarınızdan #grannyhair hastag ile araştırma yapabilirsiniz.




Sahne shovlarında sürekli sıradışı kostüm, makyaj ve saç renk ve modelleri kullanan Lady Gaga bu akıma uyum sağlayanlardan. Bunun dışında kimler var derseniz; elbette ki Rihanna, Kelly Osbourne, Nichole Ricci akımı ilk uygulayan kişiler arasındalar.

Denemek isteyen olursa diye hemen belirtmek isterim, gri / beyaz saça kavuşmak öyle bir günde elde edebileceğiniz bir sonuç değil. Uzun bir süre ve işlemlerden geçmesi gerekmekteymiş. Ayrıca normal saç boyalarına oranla daha kısa sürede kirlenme yaşayacağınızı belirtiyorlar. Ayrıca bu akıma ayak uydurabilmek için saçlarınızın kusursuz bir kesime sahip olması gerektiği de belirtiliyor.



Ha bu arada bazılarına göre genç yaşta bu akıma ayak uyduran kadınlar nedeniyle bu hareket bazı çevrelerde feminist bir başkaldırı olarak yorumlanıyor. Kadınlar artık gri / beyaz saçlarını saklamak yerine göğsünü gere gere gezebilecekler. Akım öncülerine bol şans dilerim.

İyi pazarlar.

9 yorum:

  1. Yıllar yıllar yıllar önce, ayvalıkta bir genç kızda görmüştüm. Saçları öyle hoşuma gitmişti ki ay bende yaptırsam demiştim.Sonrada aradan çok uzun zaman geçti bilgisayar kursunda bir eğitmene denk geldim. Ama onun ki doğuştan bir sorundu. 25 yaşında ama saçları gri renkteydi.. Onu çok yaşlı gösteriyordu. Şimdi ise bir moda akımı.. O eğitmen için seviniyorum, En azından o bu durumundan moda diye yırtar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da bir kızda denk geldi bende bayıldım ama bende ceset gibi durur diye hiç yeltenmedim :)) o hoca için ben de mutluyum! ;)

      Sil
    2. Ah , nasıl kaçırmışım bu postunu bennn tam benlikmiş oysa :))
      Eğer yaşlı göstermeyeceğimi bilsem kesinlikle kimseyi takmaz denerdim bu rengi , ama her kadın gibi 25 yaşında olsam bile yaşlandım - yaşlanıyorum endişelerim baş gösterdiği için malesef deneyimleyemeyeceğim :)

      Sil
    3. Aslında ben yaşlı göstereceğini pek düşünmüyorum çünkü yaptıran kızlarda öyle durmamış. Ayrıca aramızda 9 yıl kadar bir zaman var. Bence buna canını sıkmaya değmez ;)

      Sil
  2. bende bayıldım denemek ıstıyorum ama cabuk akar dıye cesaret edp yaptramyorum tabi komple boyayamam bır kac yere yaptırmak var aklımda en sonunda saç tebeşiri alıp yapıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsan ben pek akacağını düşünmüyorum canım neticede platin sarısı saç akmıyor filan ya hani sadece diplerim çabuk çıkar benim. Birde zaten ince telli olan saçlarım elimde kalırsa diye çok korkuyorum :)))

      Sil
    2. kızıl fılan cabuk akıyr ya bu nedenle öyle düşündüm benımde saclarım ınce tellı cok boya fılan kaldırmıyor :) tebeşir pratik ve sağlıklı bir çözüm en azından yıpratmıyor :)

      Sil
    3. Saç tebeşirini hiç denemedim ben. Ne desem yalan yani ;) deneyecek olursan bana da haber ver çünkü gerçekten nasıl olur merak ettim

      Sil
    4. istediğim rengi bulrsam en kısa zamanda haber verırım :)

      Sil

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)