18 Nisan 2015 Cumartesi

#LoveYourLines Kadınca bir isyan daha!

Gün geçmiyor ki yeni bir akım başlamasın. Son bir kaç yıldır kendimizi sevmeye mi başladık yoksa tahammüllümüz bitti için midir emin değilim kadınlar daha bir  dik, daha bir isyankar...

Mesela; " Benim vücudum benim kararım! " sloganını sanırım hatırlarsınız.  En keskin duruş olarak o kaldı benim aklımda. Şimdi en güncel kadın isyanına yada belki duruşunda gelecek olursak; sosyal medya #LoveYourLines hastagı ile resmen yıkıldı geçti. Şimdi kadınlar vücutlarındaki çatlakları ve hikayelerini özgürce paylaşıyor. Göğüslerini gere gere hikayem budur ve bu izleri seviyorum diyorlar.


En çok etkilendiğim resmin hikayesi aşağıda yer alıyor. Tam anlamıyla bir başarı öyküsü. Mutlaka bir göz atın derim. Doğum, hastalık yada kilo alıp verme gibi nedenlerle oluşan vücut çatlaklarının resimlerini çekip, gururla paylaşan tüm kadınlar iyi ki varlar!!!





İsmini şuan hatırlayamadığım bir kadın; ''Böbreklerim sistemik lupus eritematozus yüzünden 2005 yılında iflas etti. Aşırı kilo kaybından sonra bu çizgilerle kutsandım . Çizgilerim bana neyi fethettiğimi ve yendiğimi her gün hatırlatıyor. Onlar bana benim yeni bir yaşam için müteşekkir ve minnettar olmamı hatırlatıyor.''

Bu akım sayesinde başta instagram olmak üzere bir çok sosyal paylaşım sitesinde benzeri görüntülere şahit olabileceksiniz. Kusurlarını, utanıp sıkılarak değil de kabul edip severek hayatına devam eden, dik duran tüm kadınlara kucak dolusu sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)