1 Mart 2015 Pazar

Mutu pazarlar dilerim


Yuuuppiii! Aylar sonra ilk kez bu pazar günü evdeyim. 



''Umarım kapının zili sabahın köründe çalmaya başlamaz da biraz uyurum'' dicem ama nasılsa konu komşu çocuklar derken mümkün olmayacak. Hayallerimdeki gibi kalksaydım planım; Güzel bir pazar kahvaltısı edeyim şöyle dört başı mamur denilen türden öğle saatlerinde... biraz daha miskinlik yapayıp diyorum kahvaltı sonrası sade türk kahvemi içerken sonra biraz atölyede çalışmaya devam ederim belki yada yeni başladığım kitabı okurum ve akşam üstü de sokaklara atarım kendimi bir kaç kız arkadaş toplanır eğleniriz olurdu. Gerçi şu an ki sağnak yağmuru düşünecek olursak bu planların hepsi benimle birlikte yatabilir :))

Bu saate kadar atölyede çalışmanın etkisiyle; her ihtimali değerlendirmeme rağmen benim için pek mümkün olmayan bir hayal kurdum.

Belki siz benden daha şanslısınızdır. Herkese mutlu mutlu pazarlar dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)