23 Mart 2015 Pazartesi

Yogi'msi (-mış gibi) Hareketler 1. Hafta

Yoga M.Ö. 2500 / 3000 dolaylarında Hindistan’da ortaya çıkmış bir felsefe ve  yaşam bilimi olsa da ben kendisi ile tanışalı 1 hafta oldu.

Daha önce bahsettiğim gibi yoga'ya başlarken 
(-mış gibi) yapıyorum.Şöyle ki ben yeni başlayan olduğum için tabi ki sabahları yapılan 20 dk lık meditasyonda tam konsantrasyon sağlamam ve o konsantrasyonu koruyabilmem mümkün değil! Bu nedenle Yogim Chacklee 'nin tecrübe ve önerisine
bağlı kalarak (-mış gibi) yapıp durumun dinginliğini öğrenmem gerekiyormuş.


1 hafta sonunda Tibet'in Gençlik Pınarı hareketlerinde iki sayı arttırarak her hareketi 5'er kez yapmaya başladım. Bunun yanında bu sabah 
Güneşi Selamlama ( Suryanamaskara) da ise 3. tekrarım ile egzersizlerime başladım. Sonrasında ise Yogi'm in ülkesine dönmesi ile kendisinin tavsiyesi olan 25 dakikalık sabah yoga videosunu yaptım. Benim gibi yeni başlayanlar için oldukça etkili hareketler vücuda esneklik kazandırırken kolayca kilo kaybetmenizi de sağlayacaktır. Erica Vetra tarafından hazırlanan bu video bir kaç bölümden oluşmakta. Bana hazırlanan programa göre her video için 1 hafta uygulama süresi verildi. Bir haftanın sonunda diğer video öncesinde sabah rutinlerim olan 20 dk lık meditasyon sürecimi ve takibinde Tibet'in Gençlik Pınarı hareketlerini ve Güneşi selamlamayı elbette ki yapacağım. Bu demek oluyor ki bu program ve videolara bıkmadan sıkılmadan devam edersem mutasyonuma olumlu bir şekilde devam etmiş olacağım. Eğer siz de 
eşlik etmek isterseniz linklere tıklamanız yeterli.

Bol şans  ;)

Not: Bende yoga yaparken video yada resim çekip bilmesini ve buraya koymasını bilirdim ama babam yada sevgilim buna hiç hoş tepki vermez... :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)