27 Mart 2015 Cuma

Çizim denemelerim, yeni hobi mi ediniyorum ne ???

Birilerini takip ediyorum, esinleniyorum, kendimi geliştirmeye çalışıyorum.

Duruşumdan sıkıldım bişeyler değişsin istiyorum ben en çok aslında. Kafam karışık olduğu için sanırım sağa sola saldırıyorum... Sonuç ne olur nasıl olur tabi ki şu anda göremem ama belki de yeni yeni hobilerim bazı şeylerin seyrini değiştirir.



Madem ki hayat süprizlerle dolu ve bizler yaptığımız seçimler sonucunda bir yerlere geliyoruz. O halde yeni edindiğim hobim bana ne kadar ve nereye kadar eşlik edecek bilmeden ve şu an için kafamı meşgul etmesinden yada kafamdaki meşguliyeti giderip beni rahatlatmasından memnunum.

Her zaman olduğu gibi tabi ki bu işte de kobay olarak yakın çevremdekileri kullandım. İzin almadan yaptığım çizimlere aldığım olumlu yorumlar için teşekkür ederim. Ancak ve ancak esin kaynağım var bunu unutmayın derim!

Bir gün için bu kadar çizim ve yazı yazmak sanırım beni biraz rahatlattı. Artık uykuuuş vakti!

İyi geceler ZzzZ!

6 yorum:

  1. Vayy , hiç e yeni başlamış gibi görünmüyorsun , oldukça başarılısın ... Bence ilerletmelisin... Belli ki yeteneğin var zaten :)
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol ama uzun zamandır ara verdim. Şimdi farklı telaşelerim var o sebeple de bir çok şeye ara vermek zorunda kaldım. Umarım bir kaç ay sonra adam akıllı devam edebileceğim ;)

      Sil
  2. çok güzel olmuş aa bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak böyle böyle havaya giriyorum ben :)) Teşekkür ederim canım ^.^

      Sil
    2. gir arkadaşım güzel olmuşlar ne yani yalan mı söyleyelim ve devam ettttt :)

      Sil
    3. İnşallah canım,ben de öğrenmek istiyorum ama bu ara biraz zor üstünde çalışma yapmam. ;)

      Sil

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)