28 Mart 2015 Cumartesi

Yaz gelsin / Tatile gidelim !!!

Tatile gitmek istiyorum!

Dün akşam fotoğraflara bakarken farkettim ben yazı özlemişim. Akdeniz'den Ege sahillerine uzanan bir rotada Olympos , Phaselis , Adrasan ne güzeldir, Kekova, Tekirova, Antalya Topçam, Kaputaş'ın yada Patara'nın denizinin maviliğinde hayallere dalmak istiyorum. Ölü deniz de güzeldir. Patara plajında yürüyüş yaparken eğer doğru zaman dilimine denk gelirseniz Caretta Carettaları bile görebilrsiniz.

Tabi ben yukarıda rotayı karışık olarak sıraladım ama tatile çıkmaya karar verildiğinde önümüze çarşaf büyüklüğünde harita açıp bir yer seçmek, düzgün bir rota da ayarlamak eminim ki çok zevkli olacak.


Adrasan 'da gezilecek yerler hakkında bilgi için




Kaputaş plajına gitmek isteyenler, karayolundan sahile inen 187 basamaklı merdiveni deniz sonrası yorgunluğunu da hesaba katıp, tırmanabilir mi önce onu düşünsün.


Olympos 'da gezilecek yerler için tıklamanız yeterli.

Tatil gelmeden tatil planlarına dalmak ne keyifli ne kıskançça bir duygu... Beni benden alan tatil resimlerine sizin de iç geçirip baktığınızı düşünerek. Yaşadığım kıskançta yalnız olmadığıma inanıyorum. Bugün ki hava durumunu göz ününde bulundurursak en az benim kadar haset yapmışsınızdır umarım.

Bu rüzgarlı ve karanlık havayı yaşıyorken hayalini kurmak bile iyi geldiyse artık işimizle meşgul olabiliriz. Neticede tatilin de bir maliyeti var ve bunu finanse edebilmek adına çalışmak lazım ama dimi? ;))

Mesaide olan herkese iyi çalışmalar dilerim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)