2 Mart 2015 Pazartesi

Kardeş diyalogları

Birden fazla çocuğun olduğu evlerde hani kardeşler arasında annem en çok beni seviyor babam en çok beni seviyor çekişmesi yaşanır ya... (bizim evde abimle aramızda böyle bir kıskançlık hiç olmadı. Benim küçüğümle ise böyle kıskançlıkların olmadığı bir gün olmadı) işte ben buna takmış durumdayım uzun zamandır.




Sahiden anne babalar tüm çocuklarını eşit sever mi yoksa bir çocuk diğerine göre hep daha fazla sevilen taraf mı oluyor? Anne olmadığım için buna elbette ki kendim bir cevap bulamam yada arkadaşlarım ile hislerimi paylaşıp kıyaslayamam. Bir tartışma ortamında fikrim olmadığı için herhangi bir savunma yapamam. Sadece sorarak öğrene bilirim.

Neyin peşinde olduğumu merak edenler için belirteyim ki bizim ailemizde bunun tartışması biraz şekil değiştirdi... Üç kardeş hepimiz farklı şehirlerde olduğumuz için anne baba haliyle bölünmek durumunda kalıyor. Bu durumda da ''Siz zaten en çok o çocuğunuzu sevin gibi'' sitemli sözler sarf ediyoruz kıskançlıkla bir süredir. Çaresizlik içinde durumun öyle olmadığını sürekli iddia eden anne babamın karşısına elbette ki delillerle dikilmeyeceğim ;))) Sadece bu didişmelere olumlu yada olumsuz bir kılıf giydirmeliyim içimde... Makul bir kılıfı olsun istiyorum. (gizli eziklik belkide) :)))

En son bir arada olduğumuz zaman ne zamandı tam olarak hatırlayamasam bile; kardeşimle bir arada olduğumuz ortamlarda yaşlarımıza rağmen hala bu inatlaşmalar birbirimizin yanından geçerken bile sadece bizim duyacağımız kadar bir ses tonu ile sinsice devam ettiriyoruz biz. (Annem/babam beni daha çok seviyor )

Amaç mı? Sadece pislik olsun! :)))

Sendromsuz bir pazartesi olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)