15 Mart 2015 Pazar

Ben bu hafta ne yaptım 2

Selam, bende evet farkındayım ve cidden içten içe yazmadığım günler adına huzursuzluk yaşıyorum ama bugün iki farklı paylaşımı birden yapacağım ;) vicdani rahatlama!Yanlış anlaşılmasın; takip ediliyorum yada okunuyorum havasına girmedim. Kimse adına değil kendi yolumda ilerleyebilmek için diyorum.




Öncelikle, ben bu hafta cidden çok şey yaptım. Sondan bir önceden başlayacak olursak dün ben sevgili arkadaşım Luda ile Alanya Medical Help Kliniği' ne Dr Tahsin Biner hocamızı göz altı ışık dolgusu uygulamasının ikinci seansı için ziyarete gittim. Bu uygulamanın iki etapta yapılmasının sebebi göz altı dokusunun çok hassas olması nedeniyle uygulanan her üründe hemen ödem oluşabilmesi ve bu ödem oluşmayı minimize etmek içinmiş. Hocam yine oldukça titiz bir çalışma ve farklı enjektörler ile işlemi bitirdi. Tekrar tekrar belirtiyorum ki kesinlikle canım acımadı!!! Beni gören kız arkadaşlarımın hepsi de sonuçtan oldukça etkilenmekte... ;)

Luda bebişim ile kliniğe gitmişken üst kattaki DERMALANYA' yı tabi ki ziyaret etmeden ayrılmak olmaz dı. İşlem sonrası çıktık dolaştık gençleşme ve sarkan yüzün kaldırılmasına dair bilgiler aldık ( ULTRA SKIN siz de tıklayıp daha fazla bilgi edinebilirsiniz ) ve sanırım 1 yada 2 hafta içinde Luda bebişim ile yeniden ziyaret etme olanağı bulacağım. O zaman ki deneyimlerimi de elbette burada tekrardan aktaracağım.

Mutlu pazarlar dilerim!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)