3 Mart 2015 Salı

Tebdil-i mekanda olan ferahlık gerçekten iyi gelir mi?

Zaman zaman her şeyi arkada bırakıp kaçmak isteyen sadece ben miyim?Ne yani sadece bana mı geliyor bu gelenler?

Başkasını bilmem ama bana zaman zaman bi uzaklaşma isteği geliyor olduğum ortamdan, yanımdaki kişilerden... korkarım ki her şeyden. Öyle beylik laflar filan sarf etmeye gerek yok ''gidersem dönmem'' vs gibi. Çünkü ben garantici insanım olduğum ortam sarmadıysa eninde sonunda bir bahane ile kaçarım. Geçmişte gittiğim de çok oldu ardıma baka baka geri döndüğüm de.

Eskiden sıkı bir takipçisi olduğum dizi deki karakterinde dediği gibi; ''Buralardan kaçıp gitmek istiyorum, ancak kafamı bırakacağım bir yer yok!''

Sezen Aksu'nun da şarkısında dediği gibi ''tebdil-i mekanda ferahlık yokmuş aslında...''  hadi ben tecrübesizim yanılıyorum desem koskoca Sezen Aksu yanılıyor olamaz yani :))



Bir kaç gün için bile bir yerlere kaçma imkanınız yoksa kırın dizinizi oturun yerinize. Açın güzel bir müzik alın kitapları elinize çok klişe olacak belki ama bir de büyük fincan kahve... ''Aaay! sana inanmıyorum ya çok klişe şeyler söylüyorsun. Bunlar bana yetmez kiii'' derseniz yeni uğraşlar bulun. ''Yok istemiyorum'' derseniz arkadaşlarınızı ziyaret edin derim. Ben de hep işe yaramıştır çünkü. Bazen kısa bir yürüyüş bile sizi kendinize getirmeye yardımcı olacaktır. Denemekle bir şey kaybetmezsiniz nasılsa, pekiii ya işe yararsa ?!? ;)

Hadi gelin bırakalım bu yeni moda depresif halleri. Çünkü hepsi külliyen yalan! Kafamızdaki düşünceler aynı olduğu sürece hiçbirimiz için kaçacak bir yer yok. O nedenle de kasmaya gerek yok sanki ;)

Gününüz güzel geçsin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)