15 Mart 2015 Pazar

Cesaretime Sağlık - ilk seramik kupa boyamam

Sevgili Özlem'i tanıdığımda sanırım ilk ergenlik yaşlarımdaydım. (ilk ergenlik yaşları, çocukların gençliğe geçişinde kendini sinir, stres ve trip yumağı halinde kaybetmesidir. Bu bir kaç yıllık süreci ilk ergenler delirerek ve aileyi de delirterek hayatı cehenneme çevirebilirler )


Gel zaman git zaman arada şehir değişiklikleri olsa da son bir kaç senedir yine iletişim halindeyiz. Kendisine derin bir buhran dönemimde bir yanlış anlaşma nedeniyle terbiyesizliğim de olmadı değil. Sarıcım (ben ''Sarı'' derim O'da bana ''Tiki'' ) tekrar tekrar çok özür dilerim.

Şarap içtiğimiz gecelerin birinde miydi yoksa kışlık turşu yaptıkları gece miydi neydi tam hatırlamıyorum bana bir kaç kupa resmi gösterdi ve bunlar için can attığı her halinden açıkça belliydi ( valla başımızın etini yedi anlamamız için :))) ŞAKA YAPIYORUM! ) Bir şekilde o kupalara ulaşmam lazımdı... Aradım taradım yok kalmadı, yok elimize ulaşmadı vs bahaneler ile atölyede kendim yapmaya karar verdim. Seramik boyama yada çizme vb daha önce hiç bir faliyette bulunmadığımı ve tecrübesiz olmamı sanırım belirtmeme gerek yok... Bir kaç deneme çizimi yapsam mı yapmasam mı derken birden hooop çizdim. Milim milim inceleye inceleye, elimin titremesine engel olmaya çalışarak ve Allah'ım nolur bunca emeğim ilk yıkama da silinip gitmesin duaları ile... Aaa bir de baktım oldu gibi sanki?!? Oldu mu ooolum bu, olmadı mı? Gece gece anneyi uyandır babanın dikkatini dağıt fikir al vs birden ''Fırınlayalım'' dedim. Hangi mantığa dayanarak böyle bi fikir attım bilmiyorum ama fırınlamalıydık. İşin kötüsü ben daha yaptığımdan emin olmadan hangi akılla şu an için yine emin değilim birden resimleri çekip hemen her hesabımda resimleri paylaştım ve yine aynı şapşallıkla sanırım Sarı'yı da etiketlemiştim. İlk like ile pişmanlığım beni çoktaaan derin suların dibinde boğdu bile. Artık çok geç!

Neyse ''fırınlicam filan, olmazsa sipariş verir alırım'' dedim ve ertesi gündü sanırım kendisine bir daha ki toplantımızda teslim ettim. Canım benim face'inde hemen paylaşmış bile. Tek içime sinen yanı benim yaptığım kupanın  iki tarafında da o eciş bücüş abiden olması!!! sanki umutlanacak bi yan gibi.

Ha bu arada dün telefonda sordum makinaya atmamış yıkamak için ama ilk elde yıkamasında herhangi bir bozulma olmamış :)))

İnşallah iyi günlerde kullanır!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)